Ile kosztuje DocuSign®?

DocuSign® - Oryginalne wideo
DocuSign® umożliwia zakup licencji w dwóch modelach: na użytkownika (bezpośrednio ze strony DocuSign®) lub w modelu kopertowym (przez partnerów).
Model zależny od liczby kopert dedykowany jest dla firm i daje możliwość rozszerzania licencji o dodatkowe rodzaje podpisów elektronicznych.
DocuSign® - Oryginalne wideo

Jak można kupić licencję DocuSign®?

Dla firm DocuSign® oferuje licencję w modelu kopertowym. Oznacza to, że firma rozlicza się za transakcje, natomiast liczba użytkowników jest nieograniczona. W ramach konta otrzymujesz:
  • standardowy podpis elektroniczny (SES),
  • pełną funkcjonalność związaną ze zbieraniem podpisów oraz zarządzaniem wzorami dokumentów,
  • możliwość zarządzania użytkownikami firmy, bez limitu użytkowników,
  • abonament roczny z fakturą VAT płatny w walucie EUR.
  • możliwość rozszerzenia do podpisów zaawansowanych SMS (AES) i kwalifikowanych (QES),

Sprawdź ofertę licencji DocuSign®

Tu zamówisz licencję dla firm, bez limitu użytkowników

Do użytku osobistego DocuSign® dostępny jest w modelu dla użytkownika. Jest to doskonałe rozwiązanie dla osób fizycznych lub mikro lub małych przedsiębiorstw. W ramach konta otrzymujesz:
  • standardowy podpis elektroniczny (SES),
  • podstawowe funkcje do zbierania podpisów,
  • elektroniczne repozytorium oparte o konta użytkowników,
  • abonament miesięczny lub roczny bez faktury płatny w walucie USD,
  • bez możliwości rozszerzenia o podpisy kwalifikowane i zaawansowane z SMS.

Przejdź do strony DocuSign®

Tu zamówisz licencję na użytkownika.

Najczęściej wybierane pakiety licencji DocuSign®

Gdy potrzebujecie tylko podpisów elektronicznych i kwalifikowanych. Poniżej znajdziesz najczęściej wybierane pakiety licencji, które zastąpią zbieranie podpisów na papierze podpisem elektronicznym. Poniższe pakiety zawierają wszystkie 500 kopert ze standardowym podpisem elektronicznym SES lub z możliwością stosowania kwalifikowanych podpisów elektronicznych QES przy założeniu, że osoba składająca podpis ma własny certyfikat kwalifikowany, np. Sigillum, SimplySign, Szafir.

DocuSign® Standard

Tylko standardowy podpis elektroniczny

1587€ netto

500 kopert SES
bez QES
na 12 miesięcy

Umowy z kontrahentami
Zlecenia i zamówienia
Umowy zlecenie, dzieło i B2B
Umowy o pracę
Prawa autorskie
Zakaz konkurencji
Przetargi

DocuSign® Standard QES MIN

Forma dokumentowa i pisemna

1783€ netto

500 kopert SES
w tym 100 QES
na 12 miesięcy

Umowy z kontrahentami
Zlecenia i zamówienia
Umowy zlecenie, dzieło i B2B
Umowy o pracę (max. 100)
Prawa autorskie (max. 100)
Zakaz konkurencji (max. 100)
Przetargi (max. 100)

DocuSign® Standard QES MAX

Forma pisemna (certyfikat kwalifikowany)
2565€ netto

500 kopert SES
wszystkie z QES
na 12 miesięcy

Umowy z kontrahentami
Zlecenia i zamówienia
Umowy zlecenie, dzieło i B2B
Umowy o pracę
Prawa autorskie
Zakaz konkurencji
Przetargi

DocuSign® dla firm w Polsce

Dostępny wyłącznie u partnera DocuSign®

Krok 1: Określ pakiet funkcjonalności

Do wyboru są 3 rodzaje pakietów licencji, które różnią się funkcjonalnościami:
  • Standard dedykowany jest dla firm, które chcą wyłącznie podpisywać dokumenty. Pakiet ten można rozszerzyć tylko o podpisy kwalifikowane.
  • Business Pro dedykowany jest dla firm, które chcą tworzyć aktywne formularze do  uzupełnienia i podpisania. Pakiet ten można rozszerzyć o dowolne rodzaje podpisów elektronicznych: m.in. podpisy kwalifikowane i podpisy zaawansowane SMS.
  • Enterprise Pro dedykowany jest dla firm, które cenią bezpieczeństwo infrastruktury IT. Jest to najwyższa wersja systemu, która poza opcjami Business PRO, daje możliwość zarządzania kontami użytkowników przez Active Directory (Single-Sign-On). Pakiet ten można rozszerzyć o dowolne rodzaje podpisów elektronicznych: m.in. podpisy kwalifikowane i podpisy zaawansowane SMS.

Krok 2: Dobierz opcjonalne rozszerzenia

DocuSign® domyślnie udostępnia standardowy podpis elektroniczny (SES) do stosowania w formie dokumentowej. Rozszerzenia związane są natomiast z dodatkowymi rodzajami podpisów elektronicznych. W ofercie mamy wszystkie rodzaje podpisów elektronicznych. W Polsce najczęściej wybierane są: 

  • Podpisy kwalifikowane (QES) do stosowania w formie pisemnej. Rozszerzenie zawiera:
    • Domyślnie możliwość skorzystania z własnego certyfikatu kwalifikowanego np. KIR Szafir albo Certum SimplySign. Korzystając z tej opcji pamiętaj, że Twój kontrahent musi mieć już certyfikat kwalifikowany.
    • Dodatkowo można włączyć możliwość wyrobienia podpisu kwalifikowanego DocuSign®, poprzez wideoweryfikację. Podpis dostępny jest przez 2 lata. Jest to dobra opcja, jeżeli Twój kontrahent lub pracownik nie ma jeszcze certyfikatu kwalifikowanego.
  • Podpisy zaawansowane (AES) do stosowania w formie dokumentowej. Ten podpis aktywuje dodatkową formę weryfikacji tożsamości podpisującego przez kod SMS. Podpis zaawansowany zalecany jest w przypadku zawierania umów z osobami, które korzystają z innych niż firmowe skrzynek email, np. gmail, wp, onet.

Krok 3. Określ liczbę kopert

Określ pakiet kopert (liczbę zawieranych transakcji) w okresie najbliższych 12 miesięcy. Minimalne zamówienie to 500 kopert. Im większe zamówienie, tym cena za jedną kopertę jest niższa.

1 koperta = 1 transakcja. Do koperty możesz dodać wiele dokumentów (np. umowa i załączniki) i określić wiele osób i wymagać od nich stosowania różnych rodzajów podpisów (np. umowa o pracę: pracodawca – podpis kwalifikowany, pracownik – podpis zaawansowany SMS).

Przykład: Kopertę w DocuSign®  można porównać do umowy wraz z załącznikami włożonej do koperty i nadanej kurierem. Tradycyjna metoda ma jednak sporo wad. Kurier będzie jeździł do każdego odbiorcy według ustalonej kolejności, a gdy koperta zostanie wysłana, nie będzie można podmienić jej zawartości. Jedyne, co można zrobić, to poprosić kuriera o zmianę adresu.

  • Łączna liczba kopert – ile łącznie w ciągu roku chcesz podpisać dokumentów. 1 koperta = wiele załączników wysłanych do wielu osób.
  • Liczba kopert z rozszerzeniami – ile kopert będzie wymagać przynajmniej jednego podpisu kwalifikowanego albo zaawansowanego SMS?
  • Liczba certyfikatów kwalifikowanych wydanych przez DocuSign® – ile podpisów kwalifikowanych ma zostać wydanych w ciągu roku dla każdej osoby?
  • Liczba ponownego użycia certyfikatów kwalifikowanych wydanych przez DocuSign® – ile razy osoby, którym DocuSign® wydał certyfikat, będą z niego korzystać?

= Suma wartości licencji na 12 miesięcy

Licencja DocuSign® ważna jest 12 miesięcy od dnia dostarczenia licencji (wygenerowania linku aktywacyjnego). Zamówienie płatne jest zawsze przed wygenerowaniem licencji.

Licencję trzeba odnowić przez ukończeniem 12 miesięcy. Poinformujemy Was z odpowiednim wyprzedzeniem. Jeżeli nie odnowicie licencji, to po 12 miesiącach konto DocuSign® może zostać zablokowane.

Jeżeli wyczerpiesz pulę kopert, macie 30 dni na odnowienie licencji. Po tym czasie konto DocuSign® może zostać zablokowane.

Niewykorzystane koperty przepadają po 12 miesiącach.

Wsparcie techniczne – wliczone w cenę

DocuSign® zawiera pakiet wsparcia technicznego (Premier Support) przez cały okres trwania licencji.

+ Wsparcie biznesowe – opcjonalne

Dodatkowo możesz zamówić pakiet szkoleń i konsultacji w języku polskim lub angielskim. Pakiet ten jest opcjonalny i zalecany podczas pierwszego zakupu licencji. Szkolenia dotyczą: projektowania i wysyłania kopert, tworzenia szablonów dokumentów oraz konfiguracji i administracji systemem.

Szkolenia i wdrożenie DocuSign®

Dowiedz się wiecej o paketach ofertowanych przez HURO

Poznaj wycenę licencji

Pomożemy Ci dobrać odpowiedni pakiet licencji DocuSign® dla firm. Bezpłatnie wycenimy wskazane przez Ciebie opcje.