Ile kosztuje DocuSign®?
Jak można kupić licencję DocuSign®?
- standardowy podpis elektroniczny (SES),
- pełną funkcjonalność związaną ze zbieraniem podpisów oraz zarządzaniem wzorami dokumentów,
- możliwość zarządzania użytkownikami firmy, bez limitu użytkowników,
- abonament roczny z fakturą VAT płatny w walucie EUR.
- możliwość rozszerzenia do podpisów zaawansowanych SMS (AES) i kwalifikowanych (QES),
Sprawdź ofertę licencji DocuSign®
Tu zamówisz licencję dla firm, bez limitu użytkowników
- standardowy podpis elektroniczny (SES),
- podstawowe funkcje do zbierania podpisów,
- elektroniczne repozytorium oparte o konta użytkowników,
- abonament miesięczny lub roczny bez faktury płatny w walucie USD,
- bez możliwości rozszerzenia o podpisy kwalifikowane i zaawansowane z SMS.
Przejdź do strony DocuSign®
Tu zamówisz licencję na użytkownika.
Najczęściej wybierane pakiety licencji DocuSign®
DocuSign® Standard
Tylko standardowy podpis elektroniczny
500 kopert SES
bez QES
na 12 miesięcy
DocuSign® Standard QES MIN
Forma dokumentowa i pisemna
500 kopert SES
w tym 100 QES
na 12 miesięcy
DocuSign® Standard QES MAX
Forma pisemna (certyfikat kwalifikowany)
500 kopert SES
wszystkie z QES
na 12 miesięcy
DocuSign® dla firm w Polsce
Krok 1: Określ pakiet funkcjonalności
- Standard dedykowany jest dla firm, które chcą wyłącznie podpisywać dokumenty. Pakiet ten można rozszerzyć tylko o podpisy kwalifikowane.
- Business Pro dedykowany jest dla firm, które chcą tworzyć aktywne formularze do uzupełnienia i podpisania. Pakiet ten można rozszerzyć o dowolne rodzaje podpisów elektronicznych: m.in. podpisy kwalifikowane i podpisy zaawansowane SMS.
- Enterprise Pro dedykowany jest dla firm, które cenią bezpieczeństwo infrastruktury IT. Jest to najwyższa wersja systemu, która poza opcjami Business PRO, daje możliwość zarządzania kontami użytkowników przez Active Directory (Single-Sign-On). Pakiet ten można rozszerzyć o dowolne rodzaje podpisów elektronicznych: m.in. podpisy kwalifikowane i podpisy zaawansowane SMS.
Krok 2: Dobierz opcjonalne rozszerzenia
DocuSign® domyślnie udostępnia standardowy podpis elektroniczny (SES) do stosowania w formie dokumentowej. Rozszerzenia związane są natomiast z dodatkowymi rodzajami podpisów elektronicznych. W ofercie mamy wszystkie rodzaje podpisów elektronicznych. W Polsce najczęściej wybierane są:
- Podpisy kwalifikowane (QES) do stosowania w formie pisemnej. Rozszerzenie zawiera:
- Domyślnie możliwość skorzystania z własnego certyfikatu kwalifikowanego np. KIR Szafir albo Certum SimplySign. Korzystając z tej opcji pamiętaj, że Twój kontrahent musi mieć już certyfikat kwalifikowany.
- Dodatkowo można włączyć możliwość wyrobienia podpisu kwalifikowanego DocuSign®, poprzez wideoweryfikację. Podpis dostępny jest przez 2 lata. Jest to dobra opcja, jeżeli Twój kontrahent lub pracownik nie ma jeszcze certyfikatu kwalifikowanego.
- Podpisy zaawansowane (AES) do stosowania w formie dokumentowej. Ten podpis aktywuje dodatkową formę weryfikacji tożsamości podpisującego przez kod SMS. Podpis zaawansowany zalecany jest w przypadku zawierania umów z osobami, które korzystają z innych niż firmowe skrzynek email, np. gmail, wp, onet.
Krok 3. Określ liczbę kopert
Określ pakiet kopert (liczbę zawieranych transakcji) w okresie najbliższych 12 miesięcy. Minimalne zamówienie to 500 kopert. Im większe zamówienie, tym cena za jedną kopertę jest niższa.
1 koperta = 1 transakcja. Do koperty możesz dodać wiele dokumentów (np. umowa i załączniki) i określić wiele osób i wymagać od nich stosowania różnych rodzajów podpisów (np. umowa o pracę: pracodawca – podpis kwalifikowany, pracownik – podpis zaawansowany SMS).
Przykład: Kopertę w DocuSign® można porównać do umowy wraz z załącznikami włożonej do koperty i nadanej kurierem. Tradycyjna metoda ma jednak sporo wad. Kurier będzie jeździł do każdego odbiorcy według ustalonej kolejności, a gdy koperta zostanie wysłana, nie będzie można podmienić jej zawartości. Jedyne, co można zrobić, to poprosić kuriera o zmianę adresu.
- Łączna liczba kopert – ile łącznie w ciągu roku chcesz podpisać dokumentów. 1 koperta = wiele załączników wysłanych do wielu osób.
- Liczba kopert z rozszerzeniami – ile kopert będzie wymagać przynajmniej jednego podpisu kwalifikowanego albo zaawansowanego SMS?
- Liczba certyfikatów kwalifikowanych wydanych przez DocuSign® – ile podpisów kwalifikowanych ma zostać wydanych w ciągu roku dla każdej osoby?
- Liczba ponownego użycia certyfikatów kwalifikowanych wydanych przez DocuSign® – ile razy osoby, którym DocuSign® wydał certyfikat, będą z niego korzystać?
= Suma wartości licencji na 12 miesięcy
Licencja DocuSign® ważna jest 12 miesięcy od dnia dostarczenia licencji (wygenerowania linku aktywacyjnego). Zamówienie płatne jest zawsze przed wygenerowaniem licencji.
Licencję trzeba odnowić przez ukończeniem 12 miesięcy. Poinformujemy Was z odpowiednim wyprzedzeniem. Jeżeli nie odnowicie licencji, to po 12 miesiącach konto DocuSign® może zostać zablokowane.
Niewykorzystane koperty przepadają po 12 miesiącach.
Wsparcie techniczne – wliczone w cenę
+ Wsparcie biznesowe – opcjonalne
Szkolenia i wdrożenie DocuSign®
Dowiedz się wiecej o paketach ofertowanych przez HURO