Skip to content

Producent oprogramowania Hatiroo®

Hatiroo® - obieg dokumentów z podpisem elektronicznym

Hatiroo® usprawnia procesy opiniowania, akceptacji, zbierania podpisów i archiwizacji. System pomaga przygotować dokumenty na podstawie firmowych wzorów i uzupełnia dane kontrahentów pobrane z rządowej bazy danych.
Hatiroo® udostępnia Wasze dokumenty przez przeglądarkę internetową. Wszystkie dane będą zapisywane na Waszych serwerach i Waszej chmurze Office 365. A do systemu zalogujecie się tak samo jak do firmowej poczty e‑mail.
Odtwórz wideo

Zobacz materiał wideo

Czym jest system Hatrioo®?

Elektroniczne archiwum

Hatiroo® to bezpieczne archiwum dokumentów, ponieważ wszystkie dane i dokumenty przechowywane są na serwerach Waszej firmy. Dokumenty możecie przeszukiwać i zarządzać dostępami do nich.

Podpis elektroniczny

Hatiroo® jest zintegrowane z najlepszymi systemami do podpisów elektronicznych: Autenti® i DocuSign®. Ponadto wspiera zbieranie podpisów tradycyjnie lub klasycznym podpisem kwalifikowanym.

Obieg dokumentów

Hatiroo® standaryzuje pracę wielu działów w Waszej firmie. Zamiast przesyłać e‑maile, będziecie pracować na dokumentach w jednym miejscu z poziomu przeglądarki internetowej.

Wzory dokumentów

Hatiroo® automatyczne uzupełnia dokumenty Word o dane wprowadzone do systemu. Ponadto zintegrowane jest z rządowymi bazami danych, co umożliwia pobranie aktualnych danych kontrahentów.

Czy wiesz, że firmy, które nie stosują wzorów umów, płacą średnio o 20% więcej na obsługę prawną?

Źródło: International Association for Contract & Commercial Management (IACCM)

W czym się specjalizujemy?

Obieg umów

z podpisem elektronicznym

generowanie umów ze wzorów
praca na aktualnej wersji umowy
negocjacje na wersji edytowalnej
podpis elektroniczny

Zamówienia

powiązane z umowami handlowymi

generowanie zamówień ze wzoru
podpis elektroniczny
udostępnianie kontrahentowi
nanoszenie danych na dokument

Oferty handlowe

generowanie ofert handlowych

generowanie ofert ze wzorów
praca zespołowa i równoczesna
automatyczne uzupełnianie danych
monitorowanie przesłanych ofert

e-Teczka pracownika

skierowane do działów HR

generowanie umów ze wzorów
udostępnianie pracownikowi
podpis elektroniczny kwalifikowany
wszystkie rodzaje umów (UoP, B2B..)

e-Kancelaria

korespondencja

automatyzacja pracy kancelarii
łatwe przydzielanie do osób
połączenie ze skanerem i e‑mail
oddzielne kancelarie dla oddziałów

e-Archiwum

elektroniczne repozytorium

wyszukiwanie dokumentów
dostęp online przez przeglądarkę
wiele poziomów uprawnień
dostęp taki sam, jak do e‑mail
Czy wiesz, że przez przeciągający się proces finalizowania umowy, firmy tracą średnio 9% wartości tego kontraktu?

Źródło: International Association for Contract & Commercial Management (IACCM)

Kto korzysta już z systemu Hatiroo®?

Kto już docenił Hatiroo®?

Najczęściej zadawane pytania

Obieg dokumentów to po prostu przepływ dokumentów w firmie. Celem każdego obiegu dokumentu jest weryfikacja i akceptacja dokumentu. Niektóre dokumenty wymagają zebrania podpisów (np. umowy), a niektóre księgowania (np. faktury). Czytaj dalej
Zaprojektowaliśmy specjalną usługę dedykowanych testów systemu na prawdziwych procesach Twojej firmy. Usługa ta pozwoli Ci sprawdzić, czy Hatiroo® jest właściwym rozwiązaniem dla Twojej firmy. Oferujemy dwa pakiety 14 dni i 30 dni oba z możliwością przedłużenia. Jak wygląda nasz proces?
  1. Instalujemy system na naszych serwerach lub na życzenie naszego klienta na serwerach należących do niego.
  2. Konfigurujemy system i projektujemy obiegi na podstawie przekazanych nam wytycznych.
  3. W formie warsztatów online testujemy dopasowanie i wspólnie zmieniamy ustawienia. Takie spotkanie pozwala również przeszkolić użytkowników z pracy na systemie.
  4. Dajemy czas Twojemu zespołowi na przeprowadzenie testów. W tym czasie nasz konsultant jest dla Was dostępny i pomaga Wam na bieżąco zarówno w kwestiach technicznych, jak i biznesowych.
Czytaj dalej
System Hatiroo® dostępny jest w modelu abonamentowym ze stałą miesięczną opłatą. Oznacza to, że Twoja firma nie poniesie ogromnych kosztów na etapie zakupu licencji, wdrożenia i później utrzymania. W abonamencie uwzględnione zostały koszty licencji za oprogramowanie oraz opłata za pakiet wsparcia obsługi technicznej. Czytaj dalej
Instalację systemu możemy przeprowadzić nawet w 4 h, ale sama instalacja to nie wszystko. Dużo zależy od tego, jak Twoja firma radzi sobie ze zmianami i jak szybko trwają procesy decyzyjne. Bazując na naszych dotychczasowych doświadczeniach, możemy określić typowy plan wdrożenia.
  1. Projektowanie obiegów i testy systemu na prawdziwych procesach – 2 lub 4 tygodnie.
  2. Wdrożenie produkcyjne systemu na infrastrukturze Twojej firmy – 1 tydzień.
  3. Pilotaż, czyli przeprocesowanie kilku prawdziwych dokumentów – 1 tydzień.
Czytaj dalej
Najważniejsze platformy do zbierania podpisów elektronicznie w Polsce to Autenti® i DocuSign®. Co je wyróżnia?
  • Obie pozwalają na stosowanie wszystkich rodzajów podpisów w tym podpisów kwalifikowanych i zaawansowanych (SMS).
  • Obie koordynują cały proces zbierania podpisów elektronicznie, czego brakuje w klasycznych podpisach kwalifikowanych.
  • Obie pozwalają na bezpłatne złożenie podpisu przez kontrahenta albo pracownika oraz umożliwiają wyrobienie podpisu kwalifikowanego na żądanie poprzez wideoweryfikację.
Czytaj dalej

Porozmawiajmy

Zostaw swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant niezwłocznie odezwie się do Ciebie.

Specjalizujemy się w obiegach dokumentów, podpisach elektronicznych Autenti® i DocuSign® oraz podpisach kwalifikowanych.