Ile kosztuje DocuSign®?

Komercyjne licencje DocuSign® skierowane do firm dostępne są w dwóch modelach rozliczeń:

  • Według liczby użytkowników – minimum 5 kont, 100 kopert/konto na rok,
  • Według liczby kopert – minimum 500 kopert na rok, brak limitu użytkowników.

W obydwu przypadkach cena minimalnego pakietu to ok. 1600 € netto.

Licencje są na 12 miesięcy i w tym okresie można wykorzystać zakupione koperty.

Poniżej znajdziesz porównanie dostępnych pakietów oraz ich ceny, a także informacje, jakich danych potrzebujemy, aby przygotować wycenę licencji DocuSign® dopasowaną do potrzeb Twojej firmy.

Ile kosztuje DocuSign®?

Najczęściej wybierany pakiet dla firm to pakiet kopert

Polskie firmy najczęściej wybierają pakiet licencji w modelu kopertowym, ponieważ nie ma limitu użytkowników. Zwróć uwagę, że w modelu komercyjnym na użytkownika, każdy użytkownik "dodaje 100 kopert". W przypadku zamówienia 5 kont użytkowników i 500 kopert, cena jest taka sama i wraz ze wzrostem pakietu i dodatkowych funkcji rośnie proporcjonalnie. Dlatego od tego miejsca będziemy mówić wyłącznie o modelu komercyjnym rozliczanym w modelu kopertowym.

DocuSign®: Zrozum i Zastosuj

Autor: Krzysztof Rosół | © 2025

Najczęściej wybierane pakiety DocuSign®

DocuSign®
BASIC

Do umów z klientami

1690 netto

1590 netto

jednorazowo na 12 miesięcy
wersja DocuSign® Standard

DocuSign®
PLUS

Do umów z klientami i pracownikami*

1950 netto

1790 netto

jednorazowo na 12 miesięcy
wersja DocuSign® Standard

DocuSign®
COMPLETE

Do umów z klientami i pracownikami*

2590 netto

2290 netto

jednorazowo na 12 miesięcy
wersja DocuSign® Standard

Szkolenia dla całej firmy GRATIS

Przy pierwszym zakupie licencji od HURO otrzymasz dostęp do kursów online z konfiguracji, używania i składania podpisów w DocuSign®. Możesz przeszkolić dowolną liczbę osób. Dostęp do kursu ograniczony jest czasowo do 7 dni. Po tym czasie możesz zdecydować, czy chcesz przedłużyć dostęp na kolejny okres. Sprawdź pakiety abonamentów tutaj.

Więcej pakietów DocuSign®

Wybierając pakiet Business PRO lub Enterprise PRO uzyskujesz dostęp do dodatkowych funkcjonalności w DocuSign®.

Porównanie funkcji DocuSign®

Podstawowe funkcje

Standard

1690 netto

od 1590 netto

na 12 miesięcy

Business PRO

2690 netto

od 2590 netto

na 12 miesięcy

Enterprise PRO

4290 netto

od 4190 netto

na 12 miesięcy

Dodatkowe rodzaje podpisów w DocuSign®

Komercyjne licencje DocuSign® można rozszerzać o dodatkowe rodzaje podpisów elektronicznych –
zaawansowane (AES) i kwalifikowane (QES).

Podpis elektroniczny kwalifikowany - certyfikat po stronie podpisującego

Dodatkowe rodzaje podpisów AES i QES

Możesz rozszerzyć część lub wszystkie koperty o możliwość stosowania dodatkowych rodzajów podpisów. Ten dodatek rozszerza Twoje koperty o:

Paczka jednorazowych podpisów IDV

Dla swoich pracowników lub kontrahentów możesz zakupić Jednorazowe Podpisy Elektroniczne Kwalifikowane (QES IDV). Podpisy kwalifikowane wydawane są w formie wideoweryfikacji przed dostępem do dokumentu (dodatkowe zabezpieczenie RODO). Ponadto taką wideoweryfikację można zapisać w portfelu DocuSign® na 3 lata. Niezależnie od użycia wideoweryfikacji lub portfela cena jest stała.

Podpis elektroniczny kwalifikowany od DocuSign® na 2 lata dla zarządu za granicą
Podpis elektroniczny kwalifikowany IDnow od DocuSign® na 2 lata

Paczka podpisów kwalifikowanych IDnow

Dla swoich pracowników lub kontrahentów możesz zakupić Podpisy Elektroniczne Kwalifikowane (QES IDnow). Podpisy kwalifikowane wydawane są w formie wideoweryfikacji po podpisaniu dokumentu. Ten model licencji wyróżnia, czy realizowana była wideoweryfikacja, czy ponowne użycie podpisu z portfela.

Zobacz pełną prezentację

Jeżeli chcesz skrócić swój czas w poszukiwaniu informacji, zachęcamy do obejrzenia całej prezentacji o DocuSign®. W skrócony sposób zobaczysz jak działa DocuSign®, poznasz wszystkie rodzaje podpisów elektronicznych, dowiesz się więcej o funkcjach i integracjach oraz zrozumiesz, jak działa licencja DocuSign®.

Co jest potrzebne do wyceny licencji?

Koperta to jedna transakcja między Twoją firmą a Twoim klientem lub pracownikiem. W kopercie może być wiele dokumentów, a podpisy może złożyć wiele osób. Dowiedz się więcej tutaj.

Minimalne zamówienie to 500 kopert. Niewykorzystane koperty przepadają. Jeżeli przekroczycie liczbę kopert, to w ciągu 30 można odnowić licencję bez utraty danych.

Wszystkie lub część kopert może zostać rozszerzona do dodatkowe rodzaje podpisów elektronicznych, np. łącznie jest 500 kopert, z czego 100 z nich ma mieć możliwość złożenia podpisu kwalifikowanego lub zaawansowanego, a pozostałe 400 mają mieć „zwykły” podpis elektroniczny. Minimalne zamówienie to 100 kopert.

Podpisy elektroniczne kwalifikowane wydawane przez DocuSign® (IDV) pozwalają na weryfikację tożsamości osoby składającej podpis i zachowanie formy pisemnej. Za pierwszym razem podpis kwalifikowany wydawany jest poprzez wideoweryfikację na smartfonie. Taka wideoweryfikacja może być zapisana przez tą osobę w portfelu DocuSign®, wówczas taki podpis będzie ważny przez 3 lata.

Minimalne zamówienie to paczka 100 podpisów.

DocuSign® można połączyć z Waszym systemem do zarządzania kontami użytkowników Active Directory lub Entra ID przez SSO. W skrócie chodzi o to, że każdy użytkownik może zalogować się do DocuSign® tak samo, jak do firmowej poczty e‑mail). Jeżeli nie wiesz, czy to potrzebujecie zapytaj o rekomendację Waszego IT. Jeżeli pracujesz w międzynarodowej firmie i macie IT w centrali, to najprawdopodobniej będzie to dla Was ważna funkcja.

Napisz w kilku słowach do czego potrzebujecie DocuSign®. Pomoże nam to upewnić się, że w ofercie otrzymasz możliwie najlepsze rozwiązanie.

Jeżeli potrzebujecie wsparcia konsultanta w zakresie wdrożenia licencji DocuSign®, szkoleniach użytkowników, projektowaniu wzorów umów pod podpisy elektroniczne lub konsultacji w zakresie integracji, przygotowaliśmy ofertę pakietów szkoleń oraz ofertę pakietów konsultacji.

Zamów DocuSign®

Jeżeli jesteś zainteresowany wdrożeniem podpisu elektronicznego DocuSign® lub potrzebujesz szkoleń, opisz swoją sytuację, a my dobierzemy najlepsze możliwe rozwiązanie.
W zależności od Twojej sytuacji:
  • podeślemy bezpłatne materiały edukacyjne,
  • zarekomendujemy pakiety szkoleń lub konsultacji,
  • wygenerujemy ofertę handlową,
  • pomożemy z zamówieniem licencji.