Prezentacja DocuSign®
Słowo od autora
Dziękuję serdecznie, że obejrzałeś prezentację DocuSign®. Mam nadzieję, że ten materiał pomógł Ci zrozumieć jak działa DocuSign®, co jest potrzebne do jego wdrożenia i jakich argumentów użyć, aby wdrożyć go w Waszej w firmie.
Poświęć proszę jeszcze 1 minutę i przekaż swoją opinię. Daj znać, czego jeszcze Ci zabrakło i na jakim etapie aktualnie jesteście. Pomoże mi to dopracować nasze materiały jeszcze lepiej, a Ty zyskasz dostęp do tej wiedzy bezpłatnie.
Zaproś mnie na LinkedIn
Daj znać, że widziałeś prezentację 🙂
Obserwuj mój kanał na YouTube
Więcej materiałów o podpisach elektronicznych, archiwum dokumentów i obiegach dokumentów.
Dowiedz się więcej

Co to jest DocuSign®?
DocuSign® to największa na świecie platforma do podpisów elektronicznych, która usprawnia i przyspiesza proces zbierania podpisów. Dokumenty można podpisywać z dowolnego miejsca, o dowolnym czasie i z dowolnego urządzenia z dostępem do internetu.
Po co Ci w ogóle DocuSign®?
DocuSign® automatycznie koordynuje cały proces zbierania podpisów oraz daje narzędzie dla wszystkich stron umowy, w tym również dla Twojego kontrahenta lub pracownika. Monitoruje status dokumentu, wysyła przypomnienia, a na koniec rozsyła dokumenty do wszystkich osób, dzięki czemu masz pewność, że oryginały nie zostaną zgubione.


Jak działa zbieranie podpisów w DocuSign®?
Z DocuSign® osoba przygotowująca dokumenty przykleja wirtualne „żółte karteczki” w miejscach, w których mają złożyć podpisy poszczególne osoby. Efektem końcowym jest dokument podpisany w naturalny sposób, z widocznymi podpisami wszystkich osób.
Jakie są rodzaje podpisów elektronicznych w DocuSign®?
W DocuSign® możesz korzystać ze wszystkich rodzajów podpisów elektronicznych: standardowych, zaawansowanych oraz kwalifikowanych. Wśród podpisów kwalifikowanych masz do wyboru podpisy kwalifikowane z certyfikatem własnym oraz podpisy kwalifikowane wydawane przez DocuSign® (jednorazowe lub długoterminowe).


Jak działają poszczególne podpisy elektroniczne?
W DocuSign® możesz dokument parafować lub podpisać pełnym podpisem. Poszczególne rodzaje podpisów różnią się przede wszystkich sposobem weryfikacji tożsamości, która może odbywać się poprzez e‑mail, sms, certyfikat kwalifikowany lub wideoweryfikację.
Jakie jeszcze funkcje ma DocuSign®?
Oprócz koordynowania i zbierania podpisów elektronicznych, DocuSign® ma do zaoferowania kilka dodatkowych funkcji, które usprawniają pracę z dokumentami. Są to m.in. szablony dokumentów i aktywne formularze.


Czym jest, a czym nie jest DocuSign®?
DocuSign® specjalizuje się w wycinku procesu obiegu dokumentów – tym związanym z podpisywaniem dokumentów. To sprawia, że funkcje dotyczące innych etapów są ograniczone lub nie ma ich wcale (np. uproszczone archiwum, brak pracy zespołowej na dokumencie, brak negocjacji i akceptacji). Ponadto, DocuSign® nie jest właściwym narzędziem, jeżeli chcesz podpisać sprawozdanie finansowe w XML.
Jak działa integracja w DocuSign®?
DocuSign® ma gotowych ponad 900 integracji z innymi systemami (m.in. SAP, Microsoft 365, Google Workspace, Hatiroo®). Ponadto, udostępnia API do integracji z dowolnymi innymi systemami (aby móc przeprowadzić integrację, należy potwierdzić, czy producent danego systemu jest otwarty na taką integrację z DocuSign®).


Ile kosztuje DocuSign®?
Cena DocuSign® zależy m.in. od rodzaju licencji oraz wybranej liczby i rodzajów podpisów elektronicznych. Trzy najczęściej wybierane pakiety prezentujemy w naszym cenniku. Ceny innych opcji możesz oszacować korzystając z naszego kalkulatora lub zgłaszając się do nas po indywidualną wycenę.
Jak podejść do wdrożenia DocuSign®?
Rekomendujemy stopniowe wdrażanie DocuSign® – zaczynając od minimalnego pakietu i przy uwzględnieniu koniecznego czasu na zmianę przyzwyczajeń w organizacji. Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy wdrożeniu, możemy pomóc poprzez płatne konsultacje lub szkolenie pracowników.

Skontaktuj się z nami
Jeżeli jesteś zainteresowany DocuSign®, daj nam znać, co potrzebujesz.
W zależności od Twojej sytuacji:
- wygenerujemy ofertę handlową,
- zamówimy licencję dla Twojej firmy,
- podeślemy materiały edukacyjne,
- umówimy szkolenia lub konsultacje.