Cennik DocuSign® dla umów HR

Pakiety dla umów HR obejmują umowy o pracę, umowy zlecenie, umowy o dzieło, umowy B2B, aneksy i inne dokumenty kadrowe.
Jedna koperta umożliwia wysłanie wielu dokumentów (np. umowa z załącznikami) do podpisania wielu osobom, z określeniem kolejności i miejsca podpisu.
Cennik DocuSign® - umowy HR

DocuSign® HR QES 100

Gdy nie ma wymogu zapisów o zakazie konkurencji lub przekazaniu praw autorskich.

1783€ netto

18 € za umowę

jednorazowo na 12 miesięcy

100 kopert z możliwością użycia własnego certyfikatu kwalifikowanego pracodawcy*1
Przekazanie praw autorskich
Zakaz konkurencji

DocuSign® HR IDV 500

Gdy zawsze są wymagane zapisy o zakazie konkurencji lub przekazaniu praw autorskich.

5267€ netto

11 € za umowę

jednorazowo na 12 miesięcy

500 kopert z możliwością użycia własnego certyfikatu kwalifikowanego pracodawcy*1 i jednorazowego dla pracownika IDV*2
Przekazanie praw autorskich
Zakaz konkurencji

DocuSign® HR IDV 100

Gdy czasem są wymagane zapisy o zakazie konkurencji lub przekazaniu praw autorskich.

2323€ netto

24 € za umowę

jednorazowo na 12 miesięcy

100 kopert z możliwością użycia własnego certyfikatu kwalifikowanego pracodawcy*1 i jednorazowego dla pracownika IDV*2
Przekazanie praw autorskich
Zakaz konkurencji

1 Użycie własnego certyfikatu kwalifikowanego pracodawcy

Zakup pakietu pozwala na użycie dowolnego rodzaju certyfikatu (podpisu) kwalifikowanego:
  • zakupionego u zewnętrznego dostawcy (np. Certum SimplySign, KIR Szafir, PWPW Sigillum), w wersji, która wykorzystuje pendrive, kartę lub smartfon;
  • zakupionego w DocuSign® (szczegóły w opcji DocuSign® QES IDnow).

2 Jednorazowy certyfikat kwalifikowany dla pracownika IDV

Zakup pakietu pozwala na zweryfikowanie tożsamości pracownika przed otwarciem umowy (dane osobowe, dowód osobisty i twarz). Po pozytywnej weryfikacji tożsamości, pracownik bezpłatnie złoży podpis na dokumencie we wskazanym miejscu. DocuSign® wyda certyfikat kwalifikowany do tego dokumentu.

Zawartość każdego pakietu licencji DocuSign® dla HR

DocuSign® wyróżnia się na rynku dzięki funkcji umożliwiającej zaznaczenie konkretnego miejsca na dokumencie do złożenia podpisu, podobnie do przyklejenia kolorowej notatki z napisem „podpisz tutaj”. Wszystkie podpisy są widoczne w podglądzie dokumentu, co ułatwia sprawdzenie, czy dokument został podpisany. Ta funkcjonalność zwiększa zaufanie osób podpisujących, dostarczając doświadczenie zbliżone do tradycyjnego podpisywania dokumentów na papierze i intensyfikując odczucie fizycznego złożenia podpisu.
DocuSign® automatycznie przypomina o podpisaniu dokumentów osobom, które tego jeszcze nie zrobiły. Ta funkcja poprawia efektywność procesu zbierania podpisów, gdyż codziennie wysyła powiadomienia e‑mail oraz alertuje użytkowników za pośrednictwem aplikacji mobilnej.
DocuSign® wysyła przypomnienia automatycznie do osób, które jeszcze nie złożyły podpisu. Funkcjonalność ta zwiększa skuteczność zbierania podpisów, ze względu na codzienne wysyłanie e‑mail i notyfikacji w aplikacji mobilnej.

DocuSign® usprawnia proces zbierania podpisów, automatycznie kierując dokumenty do odpowiednich osób i zarządzając kolejnością ich podpisywania. Narzędzie umożliwia też podpisywanie dokumentów równolegle przez różne osoby, zgodnie z ustaleniami inicjatora procesu podpisu. W rezultacie kompletowanie podpisów może zająć od kilku minut do kilku godzin, co jest nieporównywalnie szybsze niż tradycyjne metody zbierania podpisów na papierze czy poprzez e-mail z koniecznością złożenia podpisu kwalifikowanego w określonym miejscu.

DocuSign® jest implementowany na poziomie całej organizacji lub grupy kapitałowej, a nie dla indywidualnych użytkowników. Można do niego dodać nieograniczoną liczbę kont użytkownika i przydzielić im określone role, takie jak administrator, osoba wysyłająca czy przeglądająca dokumenty.

Wykupujesz pakiet kopert, z którego korzystasz w ciągu roku. W każdym momencie istnieje możliwość rozbudowania lub odnowienia swojej licencji.
Jedna koperta może obejmować różne dokumenty – Word, Excel, PDF i inne – i można wysłać ją do maksymalnie 100 odbiorców.

Opcje dodatkowe do pakietów licencji DocuSign® dla HR

DocuSign® QES IDnow

Podpis kwalifikowany od DocuSign® dla pracodawcy

+811€ netto

dla 10 osób na 2 lata

Wydawany przez wideoweryfikację
Ważny w ramach całej Unii Europejskiej
Rekomendowany dla zarządów spółek międzynarodowych

DocuSign® Business PRO

Dodatkowy zestaw funkcjonalności, rozszerza pakiety powyżej

+1035€ netto

za każde 500 kopert na 12 miesięcy

Dodatkowe zabezpieczenie formy dokumentowej kodem SMS*3
Składanie podpisu bez poczty e‑mail, np. pracownik produkcji, klient
Integracje z innymi systemami (API)*4

DocuSign® Enterprise PRO

Dodatkowy zestaw funkcjonalności, rozszerza pakiety powyżej

+2622€ netto

za każde 500 kopert na 12 miesięcy

Dodatkowe zabezpieczenie formy dokumentowej kodem SMS*3
Podpis jednej osoby z grupy, np. dowolna osoba z zarządu
Składanie podpisu bez poczty e‑mail, np. pracownik produkcji, klient
Integracje z innymi systemami (API)*4
Integracja z Active Directory (SSO)*5

3 Dodatkowe zabezpieczenie formy dokumentowej kodem SMS

Zaawansowany podpis elektroniczny (AES) stosowany jest w przypadku podpisywania dokumentów w formie dokumentowej. Ten podpis różni się od standardowego podpisu elektronicznego dodatkowym zabezpieczeniem kodem SMS. Osoba składająca podpis zaawansowany otrzymuje również bezpłatnie certyfikat Adobe Trust List, który widoczny jest na panelu podpis w dokumencie PDF (analogicznie jak w przypadku podpisów kwalifikowanych).

4 Integracje z innymi systemami (API)

System DocuSign® można zintegrować z innymi systemami poprzez technologię otwartego API do systemu. Zwracamy uwagę, że system, który chcesz połączyć z DocuSign® powinien mieć zaimplementowane takie funkcje. Aby potwierdzić możliwości integracji, skontaktuj się producentem oprogramowania. Tylko producent oprogramowania, który ma kod źródłowy, ma możliwości zintegrowania się przez API z DocuSign®.

5 Integracja z Active Directory (SSO)

System DocuSign® można zintegrować z centralnym system zarządzania uprawnieniami i dostępami w firmie (Active Directory) wykorzystując technologię SSO. Warto rozważyć tę opcję, jeżeli wdrażanie systemów informatycznych w Twojej firmie musi być potwierdzone z udziałem Waszego IT. Jeżeli ta opcja nie jest włączona, zarządzanie dostępami do DocuSign® realizowane jest w systemie DocuSign® przez administratora biznesowego tego systemu. W tym przypadku nie ma konieczności angażowania Waszego IT.

Najczęściej zadawane pytania

Jakie rodzaje umów możemy podpisać w ramach tych pakietów?

Pakiety są idealne do stosowania w relacjach międzyfirmowych, gdzie najczęściej wystarcza podpisanie umów w formie dokumentów elektronicznych. W przypadkach, gdy przepisy prawne wymagają formy pisemnej dokumentu (porównywalnej do ręcznego podpisywania na papierze), oferujemy pakiety z podpisami kwalifikowanymi. Takie rozwiązanie jest również odpowiednie dla umów międzynarodowych. Na rynkach zachodnich DocuSign® jest rozpoznawany jako standard w zakresie zaufanych podpisów elektronicznych.

Co się stanie, gdy wykorzystamy wszystkie koperty przed upływem 12 miesięcy?

Prześlemy Wam informację drogą mailową. Będziecie mieli 30 dni na złożenie zamówienia na odnowienie licencji, zwykle na tych samych zasadach.

Co się stanie, gdy minie 12 miesięcy?

Dostarczymy Wam powiadomienie przez e‑mail. Macie 30 dni na podjęcie decyzji o przedłużeniu licencji, która zazwyczaj odnawiana jest na niezmienionych warunkach.

Co się stanie, jeśli nie odnowimy licencji DocuSign®?

System uniemożliwi Wam wysyłanie nowych kopert, jednakże nadal będziecie mieli dostęp do wszelkich dokumentów, które zostały już podpisane. W DocuSign® dostęp do podpisanego dokumentu jest trwały, niezależnie od tego, czy korzystacie z darmowego konta DocuSign®, czy poprzez e‑mail.

Jak wygląda proces zamówienia?

Wybór pakietu

Podpisanie zamówienia

Opłacenie licencji

Aktywacja konta

Przeanalizujemy informacje dotyczące Waszej firmy i przygotujemy ofertę handlową, która będzie szczegółowo opisywać licencję DocuSign®. Oferta może obejmować większą liczbę e‑podpisów niż wskazano na tej stronie.
Na podstawie pakietu, który wybierzecie, utworzymy zamówienie licencyjne DocuSign®. Osoby, które wskażecie w formularzu, otrzymają to zamówienie do zatwierdzenia za pomocą e‑podpisu DocuSign®. Samo otrzymanie zamówienia nie jest równoznaczne z obowiązkiem dokonania płatności ani nie zobowiązuje nas do wydania licencji.
Na podstawie pakietu, który wybierzecie, utworzymy zamówienie licencyjne DocuSign®. Osoby, które wskażecie w formularzu, otrzymają to zamówienie do zatwierdzenia za pomocą e‑podpisu DocuSign®. Samo otrzymanie zamówienia nie jest równoznaczne z obowiązkiem dokonania płatności ani nie zobowiązuje nas do wydania licencji.
W ciągu 2‑5 dni roboczych osoba kontaktowa po Waszej stronie otrzyma od DocuSign® aktywacyjny link oraz zestaw informacji niezbędnych do zainstalowania i skonfigurowania systemu. Będziecie mieć możliwość skorzystania również z naszej oferty płatnych szkoleń użytkowników i administratorów.

Zamów pakiet DocuSign®

Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, by upewnić się co do wymagań Twojego przedsiębiorstwa. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, umówimy 30‑minutową, nieodpłatną konsultację online, by omówić zastosowanie DocuSign® w Twojej firmie.
Minimalna wartość zamówienia to 1587€ netto za rok i zawiera ono 500 kopert. Oferujemy wyłącznie pakiety kopert, nie przewidujemy licencji indywidualnych na użytkownika. Rozliczenie odbywa się według liczby wykorzystanych kopert.