Cennik DocuSign® dla umów handlowych

Pakiety dla umów handlowych obejmują umowy sprzedażowe, umowy zakupowe, umowy z konsumentami, zamówienia, zlecenia, oferty handlowe i przetargi, itp.
W ramach jednej koperty możesz wysłać wiele dokumentów (np. umowa z załącznikami) do podpisania wielu osobom, określając kolejność oraz miejsca podpisu.
Cennik DocuSign® - Umowy handlowe

DocuSign® SES 500

Gdy nie ma obostrzeń ustawowych lub umownych co do formy dokumentu.

1587€ netto

3 € za umowę

jednorazowo na 12 miesięcy

500 kopert z podpisem elektronicznym
Umowy w formie dokumentowej

DocuSign® QES 500

Gdy forma pisemna jest zawsze wymagana na podstawie prawa lub uzgodnień stron.

2565€ netto

5 € za umowę

jednorazowo na 12 miesięcy

500 kopert z możliwością użycia własnego certyfikatu kwalifikowanego*
Umowy w formie pisemnej

DocuSign® MIX 400 + 100

Gdy czasem musisz zachować formę pisemną, ale zwykle używasz dokumentowej.

1783€ netto

4 € za umowę

jednorazowo na 12 miesięcy

100 kopert z możliwością użycia własnego certyfikatu kwalifikowanego*
Umowy w formie dokumentowej (400)
Umowy w formie pisemnej (100)
Zakup pakietu pozwala na użycie dowolnego rodzaju certyfikatu (podpisu) kwalifikowanego:
  • zakupionego u zewnętrznego dostawcy (np. Certum SimplySign, KIR Szafir, PWPW Sigillum) w wersji, która wykorzystuje pendrive, kartę lub smartfon;
  • zakupionego w DocuSign® (szczegóły w opcji DocuSign® QES IDnow).

Zawartość każdego pakietu licencji DocuSign® dla firm

DocuSign® koordynuje proces zbierania podpisów: automatycznie rozsyła dokumenty do wskazanych osób w odpowiedniej kolejności. Co więcej, niektóre osoby mogą składać podpis równocześnie, w zależności od wytycznych osoby zlecającej dokument do podpisania. Dzięki temu, zebranie wszystkich podpisów trwa od kilku minut do kilku godzin, co jest nieosiągalne w przypadku tradycyjnego zbierania podpisów na papierze lub poprzez rozsyłanie dokumentów przez e‑mail i wymaganie złożenia podpisu kwalifikowanego we wskazanym miejscu.

DocuSign® wdrażany jest dla całej firmy lub grupy kapitałowej, a nie dla pojedynczej osoby. Do systemu można dodać dowolną liczbę kont użytkowników i nadać im odpowiednie role (administrator, wysyłający, przeglądający).

Zamawiasz paczkę kopert, które na bieżąco zużywasz w ciągu roku. Licencję możesz rozszerzyć lub odnowić w każdym momencie. 1 koperta może zawierać wiele dokumentów Word, Excel, PDF, itd. i może być wysłana max. do 100 osób.

DocuSign® wysyła przypomnienia automatycznie do osób, które jeszcze nie złożyły podpisu. Funkcjonalność ta zwiększa skuteczność zbierania podpisów, ze względu na codzienne wysyłanie wiadomości e-mail i notyfikacji w aplikacji mobilnej.

DocuSign® wysyła przypomnienia automatycznie do osób, które jeszcze nie złożyły podpisu. Funkcjonalność ta zwiększa skuteczność zbierania podpisów, ze względu na codzienne wysyłanie e-mail i notyfikacji w aplikacji mobilnej.
Głównym wyróżnikiem DocuSign® na tle konkurencji jest podpis we wskazanym miejscu. Miejsce wskazuje osoba, która zleca dokument do podpisania, analogicznie jakby przykleić kolorową karteczkę: „tu się podpisz”. Podpisy widać na podglądzie dokumentu, co znacząco ułatwia weryfikowanie, czy mamy do czynienia z podpisanym dokumentem. Funkcja ta znacząco zwiększa zaufanie osoby składającej podpis, ponieważ daje poczucie składania podpisu, analogiczne jak przy składaniu podpisu na papierze.

Opcje dodatkowe do pakietów licencji DocuSign® dla firm

DocuSign® QES IDnow

Podpis kwalifikowany od DocuSign®

+811€ netto

dla 10 osób na 2 lata

Wydawany przez wideoweryfikację
Ważny w ramach całej Unii Europejskiej
Rekomendowany dla zarządów spółek międzynarodowych

DocuSign® Business PRO

Dodatkowy zestaw funkcjonalności

+1035€ netto

za każde 500 kopert na 12 miesięcy

Dodatkowe zabezpieczenie formy dokumentowej kodem SMS*3
Składanie podpisu bez poczty e‑mail, np. pracownik produkcji, klient
Integracje z innymi systemami (API)*4

DocuSign® Enterprise PRO

Dodatkowy zestaw funkcjonalności

+2622€ netto

za każde 500 kopert na 12 miesięcy

Dodatkowe zabezpieczenie formy dokumentowej kodem SMS*3
Podpis jednej osoby z grupy, np. dowolna osoba z zarządu
Składanie podpisu bez poczty e‑mail, np. pracownik produkcji, klient
Integracje z innymi systemami (API)*4
Integracja z Active Directory (SSO)*5

3 Dodatkowe zabezpieczenie formy dokumentowej kodem SMS

Zaawansowany podpis elektroniczny (AES) jest używany do uwierzytelniania dokumentów elektronicznych i różni się od typowego podpisu elektronicznego tym, że wymaga dodatkowego uwierzytelnienia przy użyciu kodu SMS. Dodatkowo, osoby używające zaawansowanego podpisu automatycznie otrzymują bezpłatny certyfikat z Adobe Trust List, który jest widoczny w panelu certyfikatów w dokumencie PDF, podobnie jak w przypadku podpisów kwalifikowanych.

4 Integracje z innymi systemami (API)

System DocuSign® można połączyć z innymi aplikacjami, wykorzystując jego otwarte API. Należy upewnić się, że system, który zamierzasz podłączyć do DocuSign®, posiada wymagane funkcjonalności do takiej integracji. W celu weryfikacji możliwości integracji należy skontaktować się bezpośrednio z dostawcą oprogramowania, ponieważ tylko twórca systemu mający dostęp do kodu źródłowego jest w stanie przeprowadzić integrację za pomocą API z systemem DocuSign®.

5 Integracja z Active Directory (SSO)

DocuSign® umożliwia integrację z systemem zarządzania tożsamościami i dostępami (np. Active Directory) przez Single Sign‑On (SSO), co jest wygodne w organizacjach, które mają wdrożone scentralizowane zarządzanie uprawnieniami użytkowników. Integracja ta pozwala na łatwe dodawanie, usuwanie i zarządzanie uprawnieniami użytkowników DocuSign® w zgodzie z politykami bezpieczeństwa IT firmy. Jeśli w Twojej firmie istnieją procedury wymagające weryfikacji przez dział IT każdego nowego wdrożenia systemu informatycznego, integracja z SSO może być wymagana.

W przypadku braku takiej integracji, zarządzanie dostępem do systemu DocuSign® odbywa się wewnętrznie poprzez dedykowany panel administratora systemu DocuSign®. Takie rozwiązanie pozwala na prostsze wdrożenie i zarządzanie dostępami bez potrzeby angażowania działu IT. Wybór metody zależy od polityki bezpieczeństwa i wewnętrznych procedur w Twojej firmie.

Najczęściej zadawane pytania

Jakie rodzaje umów możemy podpisać w ramach tych pakietów?

Pakiety sprawdzą się w kontaktach między firmami, gdzie w większości przypadków wystarczy podpisanie umowy w formie dokumentowej. Jeśli podpisujecie dokumenty, które wymagają formy pisemnej, przygotowaliśmy również pakiety z podpisem kwalifikowanym, który może zastępować podpis odręczny. Podpisy dostępne w ramach naszych pakietów mogą być również wykorzystywane dla umów międzynarodowych. Na rynkach zachodnich DocuSign® uznawany jest za standard zaufanych podpisów elektronicznych.

Co się stanie, gdy wykorzystamy wszystkie koperty przed upływem 12 miesięcy?

Otrzymacie od nas powiadomienie e‑mail. W ciągu 30 dni będziecie mogli zlecić odnowienie licencji (z reguły na tych samych warunkach).

Co się stanie, gdy minie 12 miesięcy?

Analogicznie, jak powyżej: otrzymacie od nas powiadomienie e‑mail. W ciągu 30 dni będziecie mogli zlecić odnowienie licencji (z reguły na tych samych warunkach).

Co się stanie, jeśli nie odnowimy licencji DocuSign®?

System zablokuje dostęp do konta. Odblokowanie następuje po zapłaceniu licencji lub przekonwertowaniu konta na bezpłatne (bez możliwości wysyłania kopert). W DocuSign®, jeżeli ktoś podpisał jakiś dokument, ma do niego dostęp już zawsze albo przez bezpłatne konto DocuSign®, albo przez e‑mail.

Jak wygląda proces zamówienia?

Wybór pakietu

Podpisanie zamówienia

Opłacenie licencji

Aktywacja konta

Zweryfikujemy dane Waszej firmy i wygenerujemy ofertę handlową zawierającą szczegółowy opis licencji DocuSign®. W oferta handlowa może zawierać więcej podpisów elektronicznych, niż przedstawia ta strona.
Na podstawie wybranego przez Was pakietu, wygenerujemy zamówienie licencji DocuSign®. Wskazane przez Ciebie w formularzu osoby otrzymają zamówienie gotowe do podpisania podpisem elektronicznym DocuSign®. Samo otrzymanie zamówienia nie zobowiązuje Was do płatności ani nas do wygenerowania licencji.
Po popisaniu zamówienia otrzymasz fakturę PROFORMA z 7-dniowym terminem płatności. Po otrzymaniu płatności zlecimy wygenerowanie licencji. Automatycznie otrzymasz też fakturę VAT do opłaconej faktury PROFORMA. Opłacenie faktury PROFORMA jest warunkiem koniecznym do zlecenia wygenerowania licencji DocuSign®.
W ciągu 2‑5 dni roboczych osoba kontaktowa otrzyma link aktywacyjny od DocuSign® oraz pakiet informacyjny do instalacji i konfiguracji systemu. Możecie skorzystać również z naszej oferty płatnych szkoleń użytkowników i administratorów.

Zamów pakiet DocuSign®

Zadzwonimy do Ciebie, aby zweryfikować potrzeby Twojej firmy. W razie konieczności zaplanujemy bezpłatną konsultację online trwającą 30 minut, aby omówić wykorzystanie DocuSign® w Twojej organizacji.
Najmniejsze zamówienie wynosi 1587€ netto na okres 12 miesięcy, co obejmuje 500 kopert. Nie mamy w ofercie licencji indywidualnych, proponujemy wyłącznie pakiety korporacyjne, które są rozliczane na podstawie liczby użytych kopert.