Cennik DocuSign® dla umów handlowych
DocuSign® SES 500
Gdy nie ma obostrzeń ustawowych lub umownych co do formy dokumentu.
3 € za umowę
jednorazowo na 12 miesięcy
DocuSign® QES 500
Gdy forma pisemna jest zawsze wymagana na podstawie prawa lub uzgodnień stron.
5 € za umowę
jednorazowo na 12 miesięcy
DocuSign® MIX 400 + 100
Gdy czasem musisz zachować formę pisemną, ale zwykle używasz dokumentowej.
4 € za umowę
jednorazowo na 12 miesięcy
- zakupionego u zewnętrznego dostawcy (np. Certum SimplySign, KIR Szafir, PWPW Sigillum) w wersji, która wykorzystuje pendrive, kartę lub smartfon;
- zakupionego w DocuSign® (szczegóły w opcji DocuSign® QES IDnow).
Zawartość każdego pakietu licencji DocuSign® dla firm
DocuSign® wdrażany jest dla całej firmy lub grupy kapitałowej, a nie dla pojedynczej osoby. Do systemu można dodać dowolną liczbę kont użytkowników i nadać im odpowiednie role (administrator, wysyłający, przeglądający).
DocuSign® wysyła przypomnienia automatycznie do osób, które jeszcze nie złożyły podpisu. Funkcjonalność ta zwiększa skuteczność zbierania podpisów, ze względu na codzienne wysyłanie wiadomości e-mail i notyfikacji w aplikacji mobilnej.
Opcje dodatkowe do pakietów licencji DocuSign® dla firm
DocuSign® QES IDnow
Podpis kwalifikowany od DocuSign®
dla 10 osób na 2 lata
DocuSign® Business PRO
Dodatkowy zestaw funkcjonalności
za każde 500 kopert na 12 miesięcy
DocuSign® Enterprise PRO
Dodatkowy zestaw funkcjonalności
za każde 500 kopert na 12 miesięcy
3 Dodatkowe zabezpieczenie formy dokumentowej kodem SMS
Zaawansowany podpis elektroniczny (AES) jest używany do uwierzytelniania dokumentów elektronicznych i różni się od typowego podpisu elektronicznego tym, że wymaga dodatkowego uwierzytelnienia przy użyciu kodu SMS. Dodatkowo, osoby używające zaawansowanego podpisu automatycznie otrzymują bezpłatny certyfikat z Adobe Trust List, który jest widoczny w panelu certyfikatów w dokumencie PDF, podobnie jak w przypadku podpisów kwalifikowanych.
4 Integracje z innymi systemami (API)
System DocuSign® można połączyć z innymi aplikacjami, wykorzystując jego otwarte API. Należy upewnić się, że system, który zamierzasz podłączyć do DocuSign®, posiada wymagane funkcjonalności do takiej integracji. W celu weryfikacji możliwości integracji należy skontaktować się bezpośrednio z dostawcą oprogramowania, ponieważ tylko twórca systemu mający dostęp do kodu źródłowego jest w stanie przeprowadzić integrację za pomocą API z systemem DocuSign®.
5 Integracja z Active Directory (SSO)
W przypadku braku takiej integracji, zarządzanie dostępem do systemu DocuSign® odbywa się wewnętrznie poprzez dedykowany panel administratora systemu DocuSign®. Takie rozwiązanie pozwala na prostsze wdrożenie i zarządzanie dostępami bez potrzeby angażowania działu IT. Wybór metody zależy od polityki bezpieczeństwa i wewnętrznych procedur w Twojej firmie.